دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از عدم همکاری بیمه های تجاری بدلیل نپرداختن سهم 10 درصدی هزینه درمان مصدومان ترافیکی شهرستان گلایه کرد.

به گزارش وبدای سیرجان، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از عدم همکاری بیمه های تجاری بدلیل نپرداختن سهم 10 درصدی هزینه درمان مصدومان ترافیکی شهرستان گلایه کرد.

به گزارش وبدای سیرجان، دکتر غلامرضا جهانشاهی در گفتگو با هفته نامه نگارستان سیرجان گفت: بر اساس قانون، بیمه های تجاری می بایست 10 درصد از حق بیمه شخص ثالث، سرنشین و مازاد را به وزارت بهداشت بپردازند تا درمان مصدومین تصادفات و ترافیکی در بیمارستان های دولتی رایگان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بدهی این شرکت ها به وزارت بهداشت به بیش از یک هزار میلیارد تومان رسیده است، افزود: علی رغم اینکه این شرکت های بیمه تجاری ابتدا این پول را از مردم می گیرند و سپس آنها و خودروهایشان را بیمه می کنند، اما سهم وزارت بهداشت را از سال 95 تا کنون نپرداخته اند و این امر موجب چالش در روند درمان این بیماران شده است.

دکتر جهانشاهی با تاکید بر این که در دانشکده علوم پزشکی سیرجان نزدیک به 14 میلیارد تومان فقط در 11 ماه نخست امسال هزینه درمان بیماران حوادث ترافیکی شده است، تاکید کرد: عدم پرداخت توسط بیمه شرکت های بیمه تجاری به وزارت بهداشت موجب شده است که بیش از 16 میلیارد تومان مطالبات بیمارستان امام رضا(ع) این دانشکده در رابطه با درمان بیماران حوادث تصادفات و ترافیکی تامین نشود که این مساله در کنار سایر چالش های مالی و اعتباری ایجاد شده است و ضروریست برای ارائه خدمات موثر، سازمان های بیمه تجاری به این مهم توجه جدی داشته باشند.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما