دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

نشست خبری رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان این هفته با حضور مدیر داخلی این بیمارستان و خبرنگاران رسانه های محلی برگزار شد.

به گزارش وبدای سیرجان، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان در ابتدای این نشست خبری گفت: برای درمان بیماران هیچ کوتاهی از سوی بیمارستان صورت نمی گیرد و در بعضی موارد مثل بستری شدن، جراحی، پروتزهای مفاصل و... باید حساست بیشتری نشان دهیم تا از عوارض بیماری کاسته و فرد دچار آسیب جدی نشود.

دکتر حسن نصراله پور افزود: پرسنل این بیمارستان با تمام توانشان فعالیت می کنند که البته باید فرهنگسازی بیشتری از سوی مردم، رسانه ها و مسئولین صورت گیرد تا بتوانیم از امکاناتی که داریم به درستی استفاده کنیم. وی ادامه داد: در تلاشیم امکانات بیشتری را فراهم کنیم مثل همراه سرا، جای مناسب برای استراحت پزشکان، ساخت و تجهیز یک طبقه دیگر از بیمارستان، راه اندازی زباله سوز، راه اندازی بخش اعصاب و روان، در بحث شیمی درمانی در پله تشخیص و غربالگری هستیم و سعی می کنیم به مرحله درمان هم برسیم.

زیباسازی محوطه بیمارستان و پارکینگ، توسعه اورژانس، ارائه خدمات رایگان به 31 مورد بیماری مادرزادی در این بیمارستان، راه اندازی بخش آی سیو مخصوص بیماران سکته مغزی و افتتاح بخش فوق تخصصی چشم در کلینیک ویژه سیرجان از دیگر موارد مطروحه در این نشست خبری بود.

دکتر حسن نصراله پور در این نشست از حمایت، همکاری و همدلی مسئولین دانشکده علوم پزشکی سیرجان و پشتیبانی های مسئولین ارشد شهرستان تشکر کرد.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما