دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

دکتر رضوی‌نسب: ارتقا و تبدیل دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان عزم جدی و همت تمام مسئولین شهرستان را می‌طلبد


به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم و خدمات بهداشتی‌درمانی سیرجان؛ صبح روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن سلامت معاونت بهداشتی دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر سید علی رضوی‌نسب، رئیس دانشکده ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از تلاش ها و همکاری خبرنگاران و اهالی رسانه با حوزه سلامت شهرستان و پوشش اخبار سلامت و ارتقا سواد سلامت جامعه، بیان کرد: برنامه‌های هفته سلامت ۱۴۰۲ با محوریت شعار امسال "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" در حال اجرا می‌باشد و تلاش‌های همکاران ما در معاونت بهداشتی دانشکده در راستای برنامه‌های پزشکی خانواده و افزایش سطح سواد سلامت جامعه خواهد بود.
رییس دانشکده علوم پزشکی در پاسخ به خبرنگاران در راستای دانشگاه شدن دانشکده علوم پزشکی سیرجان بیان کرد: ارتقا و تبدیل دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان عزم جدی و همت تمام مسئولین شهرستان را می‌طلبد.
وی در ادامه افزود: دانشگاه شدن نیازمند زیرساخت‌ها و برنامه‌‌های کوتاه و بلندمدت بسیاری است که زیرساخت های آموزشی در حال آماده‌سازی است اما مسئله اصلی دانشگاه کمبود منابع و فضای فیزیکی است که عزم جدی تمام مسئولین شهرستان و شرکت های صنعتی و معدنی را می‌طلبد.
در پایان نشست معاونین دانشکده به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مربوط به معاونت خود پاسخ دادند.

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما