دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

 

هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی سیرجان به همراه جمعی از اعضای هیات علمی و پزشکان از سایت شرکت سنگ آهن گهر زمین به منظور شناخت بیشتر فعالیت‌های مختلف این شرکت بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی سیرجان؛ بازدیدکنندگان از محل کارخانه گندله و کارخانه‌های کنسانتره بازدید کردند و از نزدیک با مراحل انجام کار آشنا شدند.

 

طی این بازدید دکتر محمدرضا خضری‌پور، عضو هئیت مدیره و معاون پشتیبانی توسعه مدیریت و منابع  گهرزمین عنوان کرد:

 مجموعه‌ی گهرزمین به عنوان مجموعه‌ای کارآفرین و کارآمد با ایجاد ۷۶۰۰ شغل به صورت مستقیم و در حدود ۲۰هزار شغل غیرمستقیم در حال فعالیت است. باتوجه به اینکه در این مجموعه از استخراج تا تولید کنسانتره و گندله صورت می گیرد؛ می‌توان از معدن‌هایی مثل گهرزمین به عنوان مادر صنعت فولاد ایران یاد کرد و به نوعی صنعت فولاد صنعتی بهم پیوسته است که ریشه در معادن متعدد دارد.

او در ادامه‌ اظهار کرد :

هئیت مدیره‌ی معدن گهرزمین بسیار متمایل است حمایت‌های لازم را از دانشکده علوم پزشکی سیرجان به عمل آورد و در جهت رشد و ارتقا هرچه بیشتر نظام سلامت بکوشند.

 

دکتر سید علی رضویی نسب رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در پایان این بازدید از مدیران شرکت سنگ آهن گهر زمین تشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

 

گفتنی است معدن سنگ آهن گهر زمین با ذخیره زمین شناسی بالغ بر 634 میلیون تن، یکی از بزرگترین ذخایر سنگ آهن در کشور است.

 

۹ اسفند ۱۴۰۱

 

 

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما