دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

همایش دوچرخه سواری همگانی در شهرستان سیرجان به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت با حضور پرشور خانواده ها و جوانان سیرجانی برگزار شد.

به گزارش وبدای سیرجان، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی سیرجان در مراسم پایانی همایش دوچرخه سواری همگانی سیرجان گفت: خودمراقبتی و روش های پیشگیرانه از سیاست های اصلی برای حفظ سلامت جامعه است.

دکتر محمد موقری پور افزود: مغهوم اصلی شعار امسال هفته سلامت به دربرگیری سلامت بر می گردد و بر اجتماعی شدن سلامت تاکید دارد چرا که وقتی تک تک افراد جامعه و همه نهادهای دولتی و مردمی به ابعاد میختلف سلامت فکر کنند و دغدغه سلامت داشته باشند، بسیاری از مشکلات پیش روی انتقال پیام های سلامت برطرف می شود.

در این همایش همگانی دوچرخه سواران سیرجانی مسیر تعیین شده را طی کردند و در مراسم پایانی به 5 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه و به 15 نفر دستگاه کنترل فشارخون اهدا شد.

در غرفه جوار مراسم پایانی این همایش همگانی توسط دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی سیرجان، خدمات رایگان سلامت به شرکت کنندگان ارائه شد. این مراسم توسط دانشکده علوم پزشکی سیرجان و با همکاری هیات دوچرخه سواری سیرجان و شرکت پاریز پیشرو برگزار شد.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما