رئیس، معاون درمان و رئیس اداره آمار و فناوری دانشکده علوم پزشکی سیرجان در سفر امروز به تهران به همراه نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با دکتر تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و دکتر جان‌بابایی معاون درمان این وزارتخانه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

 

به گزارش وبدای سیرجان، در این دیدارها که در دو نشست جداگانه امروز عصر برگزار شد، مسایل مربوط به نیروی انسانی، امور مالی و بودجه‌ای، فعالیت های عمرانی، تجهیزات پزشکی و توسعه زیرساخت‌های درمانی دانشکده علوم پزشکی سیرجان طرح و بررسی شد.

 

تامین منابع مالی برای اتمام پروژه‌های عمرانی در حال احداث دانشکده علوم پزشکی سیرجان، تسریع در راه اندازی آنژیوگرافی در سیرجان و تأمین تجهیرات پزشکی مورد نیاز بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست‌ها بود.

 

مسئولین دانشکده علوم پزشکی در این جلسه ها ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس، از نگاه ویژه معاونین وزارت بهداشت به شهرستان سیرجان و حمایت‌های اخیر در تأمین نیروی انسانی و تجهیزاتی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، تشکر کردند.