معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از افزوده شدن 15پزشک متخصص به کادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: 15پزشک متخصص جدید در 13رشته تخصصی پزشکی به مجموعه کادر درمانی شهرستان افزوده شده و کار خود را در این بیمارستان و کلینیک ویژه تخصصی زنده یاد حسینی آغاز کرده اند

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی با تاکید بر اینکه این اتفاق از پیامدهای مبارکی است که مسلما می تواند در ارتقای کیفی و سرعت خدمات تخصصی پزشکی در شهرستان تاثیر به سزایی داشته باشد، افزود: این پزشکان متخصص در رشته های جراحی مغز و اعصاب، پوست، اطفال، توانبخشی و طب فیزیکی، عفونی، داخلی، زنان، بیهوشی، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، رادیولوژی، طب اورژانس و روانپزشکی در کنار سایر پزشکان شهرستان، به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

 

وی تاکید کرد: با پزشکان جدید مذکور در حال حاضر ۸۰پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا(ع) و کلینیک ویژه تخصصی  زنده یاد حاج ابراهیم حسینی دانشکده علوم پزشکی سیرجان مشغول به ارائه خدمات هستند و بر این اساس گام موثری در ارتقای خدمات تخصصی پزشکی برداشته شده است.

 

دکتر جهانشاهی اظهار امیدواری کرد در سال های آینده با جذب پزشکان فوق تخصص در دانشکده علوم پزشکی سیرجان، در راستای تحقق نیازهای پزشکی فوق تخصصی مردم شریف سیرجان اقدام شود. معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان همچنین از به راه اندازی مرکز جامع بیماران خاص شهرستان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی مرکز جامع بیماران خاص سیرجان ارائه خدمات درمانی با فعال شدن 18 تخت دیالیز و تالاسمی در محل بیمارستان قدیم به این بیماران آغاز شده است و در صدد توسعه این مرکز هستیم.

وی از نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس به خاطر همراهی و حمایت ویژه ای که در تحقق این اقدامات مهم درمانی در شهرستان داشته اند و نیز همراهی و حمایت همیشگی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت سیرجان، تشکر کرد.