دکتر رضوی نسب: در برخورد با مشکلات و عوامل نارضایتی مردم در حوزه دارویی و سلامت مماشات نخواهم کرد.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان:

کمبود دارویی یک مشکل کشوری است

دکتر رضوی نسب: در برخورد با مشکلات و عوامل نارضایتی مردم در حوزه دارویی و سلامت مماشات نخواهم کرد.

داروسازان به عنوان سربازان بخش دارو و سلامت، نقش مهمی در جهت رضایت شهروندی در این حوزه ایفا می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان؛ روز یکشنبه 8 آبان 1401 سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان در یک جلسه با حضور مدیر غذا و داروی دانشکده، مدیر داروخانه هلال احمر، مسوولین داروخانه ها و داروسازان سیرجانی به بررسی مشکلات حوزه دارویی شهرستان پرداخت.

 

این جلسه در سالن سلامت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان برگزار شد و دکتر سید علی رضوی نسب سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان به سخنان مسوولان داروخانه ها در حوزه دارویی و مشکلات و دغدغه های مردم و مراجعین برای تأمین دارو و همچنین پیشنهادات شان برای بهبود کیفیت و خدمات حوزه دارویی گوش داد.

 

دکتر رضوی نسب سپس گفت: مشکل کمبود دارو در این مقطع در تمام کشور مشهود است و امیدواریم این مشکل با مدیریت و پیگیری های وزیر محترم بهداشت و توزیع هر چه سریع تر داروهای وارداتی و همچنین افزایش تولید شرکت های دارویی داخلی به سرعت برطرف شود.

 

وی ادامه داد: در شرایط کنونی از مسوولین محترم داروخانه ها و داروسازان شهرستان تقاضا دارم تمام تلاش خودشان را برای رضایتمندی مراجعین به کار گیرند.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: از شهروندان محترم سیرجانی نیز خواهش می کنم چنانچه با تخلفی در حوزه دارویی و عدم رعایت عدالت در توزیع دارو در داروخانه ها روبرو شدند بی تفاوت نبوده و با طرح شکایت با شماره 190 (شماره گیری با تلفن ثابت) ما را برای برخورد با متخلفان یاری رسانند چرا که در برخورد با مشکلات و عوامل نارضایتی مردم در حوزه دارو و سلامت کوتاه نخواهیم آمد.