فرمانده کل سپاه پاسداران: شخصیتی همچون «دکتر عین اللهی» می تواند جامعه را به منزلتی که شایسته است، برساند/ همه ما در سپاه و بسیج برای هدف مقدس کاهش آلام مردم جامعه و مصیبت‌های ناشی از کرونا و ان‌شاءا... حتی کاهش پیامدهای معیشتی ناشی از این بیماری، در کنار وزارت بهداشت هستیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تاکید و باور وزیر بهداشت بر موضوع خودباوری گفت: این شخصیت می‌تواند جامعه را به ارتفاع شایسته و منزلتی که شایسته است، برساند.

 

به گزارش وبدا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت درخصوص ضرورت توجه به ظرفیت های داخلی، بهره مندی از قدرت مردم در پیشبرد اهداف مورد نظر، استفاده از هوش و توان علمی ایرانیان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حظ و لذت شیرین و دل انگیزی از فرمایشات جناب آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت بردم.

 

وی ادامه داد: بدون تعارف عرض کنم وقتی مسئولی در این نظام و در این موقعیت که نبرد برای از بین بردن اعتماد به نفس فعلی و القاء خودباختگی است تا ما به ظرفیت و استعداد‌های درونی خود کم اعتماد شویم و همچنان جهان غرب را صاحب برتری در عرصه‌های مختلف بدانیم، با اعتماد به نفس سخن می‌گوید و به استعداد‌های درونی جامعه باور دارد و افق‌های بلندی برای جهش بزرگ در ذهن خود دارد، سبب خشنودی است. این شخصیت می‌تواند جامعه را به ارتفاع شایسته و منزلتی که شایسته است، برساند.

 

سردار سلامی خطاب به دکتر عین اللهی عنوان کرد: ما در خدمت شما هستیم آقای وزیر؛ همه در سپاه و بسیج برای این هدف مقدس که کاهش آلام مردم جامعه و مصیبت‌های ناشی از کرونا و ان شاءالله حتی کاهش پیامدهای معیشتی ناشی از این بیماری است در کنار وزارت بهداشت هستیم.