دکتر موسی نصرا...پور گفت: سه شنبه هفته گذشته مورخ 9 شهریور 1400 مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان، فرماندار، مسوولین دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان و هیأت مدیره مجمع خیّرین سلامت شهرستان سیرجان برگزار شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان افزود: طی این مراسم تعدادی تجهیزات که با کمک خیّرین، پیگیری های مجمع خیّرین شهرستان سیرجان و کمک های مالی شرکت جهان فولاد تهیه شده بود به مراکز درمانی بخش پاریز اهدا شد و همچنین تجهیزات تخصصی مورد نیاز آزمایشگاه آب، کلینیک دیابت شهر سیرجان، تعدادی دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر وسایر اقلام پزشکی که با هزینه کرد بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تهیه شده بودند به این دانشکده اهدا شدند.

 

وی اضافه کرد: از سوی شرکت نظم آوران نیز تعداد یکصد هزار سرنگ تهیه و به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اهدا شد.

 

دکتر نصرا... پور در پایان سخنانش گفت: مجمع خیّرین سلامت سیرجان از بدو تأسیس با ساماندهی کمک خیّرین، تاکنون اقدامات وکمک های شایانی به دانشکده علوم پزشکی سیرجان با تهیه و اهدای تجهیزات و مشارکت در توسعه زیرساخت های سلامت در این شهرستان کرده و نقش مؤثری در ارتقا سطح سلامت شهروندان داشته است که از این بابت از تلاش های این عزیزان سپاسگزاری می کنیم.