دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

پذیرای نذورات خیّرین هستیم

مسوول تغذیه بیمارستان امام رضا( علیه السّلام) سیرجان گفت: در ایام دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السّلام) 3 خیّر سیرجانی در اقدامی شایسته نذرشان را میان بیماران و پرسنل به صورت مواد خام جهت طبخ غذاهای نذری برای 4 روز به آشپزخانه این بیمارستان اهدا کردند.

 

مرضیه علیپور افزود: با توجه به شرایط کرونایی و حساسیت عملیات طبخ، چنانچه هر کدام از شهروندان قصد مشارکت در این عمل خیر و خداپسندانه را دارند خواهشمندیم که نذرشان را به صورت مواد خام به آشپزخانه بیمارستان اهدا کنند تا طبخ و توزیع به صورت منظم و برنامه ریزی شده صورت گیرد.

 

چندی پیش مدیر بیمارستان امام رضا(علیه السلام) نیز خبر دادکه این بیمارستان آماده دریافت نذورات هیات مذهبی و بانیان مراسم عزاداری است.

 

علی زیدآبادی گفت: از مردم شریف سیرجان می‌خواهیم بیماران کرونایی را فراموش نکرده و با اهدای کمک های نقدی و یا غیرنقدی به یاری بیماران بی بضاعت بشتابند و نیکوکاری این بزرگواران و نیّت خیر ایشان در پیشگاه خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) گم و فراموش نخواهد شد.

 

گفتنی است شماره حساب 280000200 و همچنین شماره کارت 5894637000060852 نزد بانک رفاه را به عنوان شماره حساب واریز کمک های مردمی به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اعلام شده است.

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما