دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

دکتر غلامعباس محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان به مناسبت بزرگداشت روز پزشک پیامی را صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بنام خداوند جان آفرین

به مناسبت روز پزشک، زاد روز ابن سینا، حکیم نابغه ایرانی که نامش همواره در بین ستارگان آسمان علوم و پزشکی ایران و بلکه جهان می درخشد و ضمن درود فراوان به روان پاک پرسنل بهداشت و درمان که جان شیرین خود را در راه خدمت به همنوعان فدا نمودند، این روز را خدمت همکاران طبیب عزیز و ارجمند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی همه عزیزان را خواهانم.

بدون تردید یاد این روزهای سخت و طاقت فرسا و فداکاری و ازخودگذشتگی شما عزیزان در پیشگاه خداوند متعال و در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد. بی شک مردم شریف ایران نیز قدردان زحمات شما عزیزان هستند و هرگز این روزها را از یاد نخواهند برد. هیچ کلام و پاداشی نمی تواند جبران زحمات و فداکاری شما عزیزان را بنماید، اما برخورد لازم می دانم مراتب احترام و تشکر فراوان خود را از شما عزیزان و خانواده های محترمتان که با صبر و از خودگذشتگی با شما همراهی نموده اند ابراز نمایم و از خداوند مهربان سلامتی، سعادت و بهروزی همه شما عزیزان را مسئلت نمایم.

به امید این که هرچه زودتر پایان این پاندمی را جشن بگیریم.

دکتر غلامعباس محمدی

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما