همایش دوچرخه سواری همگانی در شهرستان سیرجان به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت با حضور پرشور خانواده ها و جوانان سیرجانی برگزار شد.

به گزارش وبدای سیرجان، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی سیرجان در مراسم پایانی همایش دوچرخه سواری همگانی سیرجان گفت: خودمراقبتی و روش های پیشگیرانه از سیاست های اصلی برای حفظ سلامت جامعه است.

دکتر محمد موقری پور افزود: مغهوم اصلی شعار امسال هفته سلامت به دربرگیری سلامت بر می گردد و بر اجتماعی شدن سلامت تاکید دارد چرا که وقتی تک تک افراد جامعه و همه نهادهای دولتی و مردمی به ابعاد میختلف سلامت فکر کنند و دغدغه سلامت داشته باشند، بسیاری از مشکلات پیش روی انتقال پیام های سلامت برطرف می شود.

در این همایش همگانی دوچرخه سواران سیرجانی مسیر تعیین شده را طی کردند و در مراسم پایانی به 5 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دوچرخه و به 15 نفر دستگاه کنترل فشارخون اهدا شد.

در غرفه جوار مراسم پایانی این همایش همگانی توسط دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی سیرجان، خدمات رایگان سلامت به شرکت کنندگان ارائه شد. این مراسم توسط دانشکده علوم پزشکی سیرجان و با همکاری هیات دوچرخه سواری سیرجان و شرکت پاریز پیشرو برگزار شد.