در حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان، اعضای کمیته پیگیری و پایش اخبار در این دانشکده منصوب شدند.

 

به گزارش وبدای سیرجان؛ دکتر موسی نصراله‌پور به عنوان جانشین ریاست در کمیته مذکور، دکتر احمدرضا سلطانی رییس حراست، احمد یاراحمدی نماینده معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، علی عزت آبادی پور رئیس بازرسی و سید علی آتشی‌پور رییس روابط عمومی، بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند.

 

رصد و پایش اخبار مرتبط با حوزه سلامت، جلوگیری از شایعات و پاسخ مناسب و سریع به اخبار نادرست و شایعات مرتبط، سهولت در تعامل هرچه بیشتر و ارتباط با رسانه‌ها به منظور گردش مناسب اطلاعات و اخبار، اهمیت به زیرساخت‌های لازم برای اطلاع‌رسانی و گسترش اخبار حوزه سلامت، ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از مطالب متناقض از منابع خبری حوزه سلامت از جمله اهداف تشکیل این کمیته است.

 

کمیته پیگیری و پایش اخبار مدتی است در دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور راه اندازی شده اما با تاکید وزارت بهداشت و ابلاغ دستورالعمل جدید، با دبیری مدیران روابط‌عمومی در این دانشگاه‌ها، جدی‌تر پیگیری خواهد شد.