دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

با حضور رییس دانشگاه پزشکی کرمان؛

رییس جدید دانشکده علوم پزشکی سیرجان شروع به کار کرد

دکتر رضوی نسب: از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای دانشکده، ارتقا به واحد دانشگاهی و احداث پردیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در شهر سیرجان است.

دکتر محمدی: موفقیت های دانشکده مرهون تلاش های تمامی پرسنل و کادر درمان است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان؛ امروز 17 آبان 1401 طی مراسمی در سالن اداره ارشاد شهرستان سیرجان، دکتر سید علی رضوی نسب به عنوان رییس جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی سیرجان حکم انتصاب خود را از دکتر مهدی احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دریافت کرد.

 

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه موقت شهرستان، دکتر یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان، سرهنگ دستوری فرمانده سپاه مقاومت سیرجان، جمعی از مسوولین قضایی، شهری و منطقه معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان و جمع کثیری از کادر درمان، پزشکان و پرستاران برگزار شد از زحمات ارزنده و چند ساله دکتر غلامعباس محمدی در سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی سیرجان قدردانی شد.

 

دکتر محمدی طی سخنان کوتاهی از زحمات چندین و چند ساله تمامی پرسنل و کادر درمان در دوران مسوولیتش قدردانی کرد و تلاش های مضاعف و شبانه روزی کادر درمان را ستود.

 

دکتر رضوی نسب نیز در سخنانی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای دانشکده، ارتقا این دانشکده به دانشگاه و احداث پردیس دانشکده در شهر سیرجان است و از همین امروز و با مساعدت های فرماندار محترم و مسوولین، این مهم با جدّیت پیگیری خواهد شد.

 

دکتر مهدی احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم گفت: زحمات کادر درمان برای آحاد مردم شناخته شده است و نیاز به تعریف ندارد.

 

وی در ادامه افزود: این زحمات علی الخصوص در دوران همه گیری کووید 19 بر پیشانی تاریخ و این مرز و بوم خواهد درخشید.

 

شایان ذکر است کلیپی تصویری ازگزارش عملکرد معاونت های دانشکده علوم پزشکی سیرجان از ابتدای صدور مجوز رسمی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز توسط واحد روابط عمومی دانشکده تهیه و تدوین شده بود که برای حضار پخش شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما