دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

دکتر رضوی نسب در دیدار امام جمعه سیرجان: چشم انداز روشنی برای عرصه سلامت در سیرجان می بینم

 آغاز به کار با ادای احترام به شهدای مدافع سلامت

 

سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سیرجان آغازین روزکاری اش را با ادای احترام به مقام بلند شهدای مدافع سلامت سیرجان آغاز کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان، سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سیرجان آغازین روزکاری اش را با ادای احترام به مقام بلند شهدای مدافع سلامت سیرجان آغاز کرد.

 

دکتر سید علی رضوی نسب در این روز در دیدار با حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان گزارشی از اقدامات پیش روی مجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و عرصه سلامت شهرستان ارائه کرد و گفت: چشم انداز روشنی برای عرصه سلامت در سیرجان می بینم.

 

حجت الاسلام حسینی نیز در این دیدار پس از آرزوی توفیق الهی برای سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه بهداشت و درمان، بر شتاب گیری روند بهسازی خدمات به همشهریان شریف سیرجانی تأکید کرد.

 

دکتر رضوی نسب همچنین به دیدار سرهنگ دستوری فرمانده ناحیه بسیج سپاه مقاومت سیرجان و دکتر یعقوبی فرماندار سیرجان رفت.

 

سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی سیرجان پس از این دیدارها به همراه دکتر محمدی رییس سابق و معاونین دانشکده به زیارت قبور مطهر شهدای سلامت سیرجان رفتند و پس از اهدای گل و نثار فاتحه، با خانواده این شهیدان در محل گلزار شهدای سیرجان دیدار و گفت و گو کرد.

 

سپس در بازدید از خوابگاه دانشکده علوم پزشکی سیرجان طی نشستی صمیمی، پای سخنان دانشجویان و بررسی مشکلات ایشان نشست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما