دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

دکتر موقری پور گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال یعنی متولدان سال ۱۳۲۵ به قبل از امروز شنبه 25 اردی بهشت 1400 آغاز می شود و حداقل تا دو هفته آینده ادامه دارد. مشخصات این افراد در شبکه بهداشت وجود دارد و به تدریج با این عزیزان تماس گرفته یا برای آنان پیامک فرستاده می شود و فعلاً نیازی به مراجعه حضوری نیست.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان افزود: چنانچه تا روز آخر همین هفته، این گروه از سالمندان ( افراد بالای ۷۵ سال) پیامک جهت فراخوان واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشد می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir با اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس خودشان ثبت نام کنند تا با آنان تماس گرفته و جهت تزریق واکسن فراخوانده شود

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سیرجان افزود: واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال همچنان ادامه دارد و این گروه از عزیزان سالمند اگر تاکنون واکسن نزده اند، همچنان می توانند با مراجعه حضوری و یا ثبت نام در سامانه اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند.

 

دکتر موقری پور تأکید کرد: قبلا اعلام کرده ایم و مجدداً هم اعلام میکنیم که با وجود شروع واکسیناسیون گروه های سنی پایین تر، سهمیه هیچ فردی از گروه بالاتر که واکسن را دریافت نکرده اند از بین نمی رود و محفوظ است.

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما