دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

به گزارش وبدای سیرجان؛ دکتر غلامعباس محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان در پیامی به مناسبت ۹ اردیبهشت ؛روز جهانی روانشناس و مشاور از این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

 

بسمه تعالی

 

پیشرفت علم و گسترش تکنولوژی به همان مقدار که می تواند رفاه بشر را در پی داشته باشد، عاملی برای ایجاد تنش ها و مشکلات روحی و روانی در افراد جامعه و خانواده ها گردیده است. مشاوران و متخصصان روانشناسی در این مهم نقشی قابل تقدیر در سلامت روان تک تک افراد جامعه و بنیان مقدّس خانواده دارند.

 

نهم اردیبهشت ماه فرصت مناسبی است تا اینجانب فرا رسیدن روز جهانی روانشناس و مشاور را به همه کارشناسان و متخصصان علم روانشناسی و مشاوران عزیز ؛ تبریک عرض کنم. 

 

در شرایط فعلی جامعه و مواجه با کووید ۱۹ مشاوران و روانشناسان با تجربه می توانند با آموزش مهارت های زندگی ، روش های مقابله و کمک به تصحیح رفتارهای افراد بحران زده، آنان را به مسیر آرام زندگی هدایت می کنند .

 

با قدردانی از اقدامات شایسته این قشر محترم و زحمتکش به ویژه در بحران شیوع کووید ۱۹ از درگاه قادر متعال برای همه این عزیزان بهترین ها را خواستارم. 

 

امیدوارم به لطف خداوند رحمان و با تداوم و استمرار تلاش های شبانه روزی ایشان شاهد رشد و بالندگی شاخص های سلامت روانی جامعه و خانواده ها باشیم.

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما