دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

به گزارش وبدای سیرجان دکتر غلامعباس محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در پیامی به مناسبت آغاز هفته سلامت (۱تا ۷ اردیبهشت‌ماه 1400) از مردم شریف سیرجان و کادر زحمت کش درمان قدردانی کرد.

 

بسمه تعالی

 

سلامت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است.

 

مشارکت و مسئولیت پذیری همه افراد در تامین سلامت موجب ارتقاء آگاهی ها و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می گردد. گرچه متاسفانه شیوع بیماری کرونا آسیب های بسیار زیادی برای ملت عزیزمان ایجاد کرد، اما درک عمیق و ارتباط زیبایی بین مردم و مدافعان سلامت را نیز به وجود آورد.

 

اینجانب بر خود لازم میدانم در طلیعه هفته سلامت از مردم عزیز سیرجان به خاطر این همراهی ها و همدلی ها تشکر نموده و امیدوارم که همچنان تا فائق آمدن بر این بیماری ادامه داشته باشد.

 

از خدمات ارزشمند، تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی مدافعان سلامت و همه پرسنل دانشکده علوم پزشکی، تمامی نیروهای بهداشت و درمان، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان و نیز از اعضای محترم ستاد مدیریت کرونای شهرستان و ادارات، نهادها و شرکت هایی که ما را در این برهه از زمان یاری نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.پ

 

همچنین با تاکید بر مقوله مهم سواد سلامت در جامعه که لازم است بیش از این مورد توجه قرار گیرد و لزوم افزایش آگاهی های سلامت، از نشریات و رسانه های شهرستان که یاریگرمان در اطلاع رسانی‌ها و آگاهی بخشی بوده اند، صمیمانه تشکر کنم.

 

دکتر غلامعباس محمدی

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما