دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

 دومین چهارشنبه ماه مارس هر سال میلادی به عنوان روز جهانی رژیم درمانگر و متخصصان تغذیه نامگذاری شده است. به همین مناسبت دکتر محمدی برای پاسداشت زحمات این فداکاران عرصه سلامت پیامی را منتشر کردند.

 

به گزارش وبدای سیرجان؛ دکتر غلامعباس محمدی رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان به مناسبت بزرگداشت روز متخصصین تغذیه و رژیم درمانگر و سپاسگزاری از زحمات این عزیزان، پیامی را صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

 

 ۱۰ مارس امسال مطابق با ۲۰ اسفندماه، روز جهانی رژیم درمانگر را به جامعه متخصصین تغذیه، به ویژه کارشناسان محترم تغذیه مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی که در حوزه بالین، رژیم درمانی بیماران و سلامت تغذیه‌ای فعالیت دارند، تبریک گفته و برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت و کامیابی می‌نمایم.

 

نقش کارشناسان تغذیه در کنار تیم های بهداشتی و درمانی به منظور مدیریت هزینه ها و تسریع در بهبود بیماران و بهبود روند سلامت عموم جامعه را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، بیماری‌های کلیوی و قلبی و سوء تغذیه دارد؛ کارشناسان تغذیه مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی با توانایی که از بطن علم تغذیه به دست آورده اند، سعی در ارائه بهترین خدمات به بیماران، مراجعین و مردم دارند.

 

اینحانب از تلاش‌های ارزشمند کارشناسان تغذیه خصوصا در دوران شیوع بیماری کرونا که اهمیت تغذیه در افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و تسریع سیر درمان بیماری‌ها دوچندان شده، قدردانی نموده و برای همگی آرزوی موفقیت دارم.

 

دکتر غلامعباس محمدی

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما