دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

علی آهنین که در رشته کاراته سبک کیوکوشین در کشور مدال طلا را کسب کرد، با حضور در بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) و اهدای لوح و مدال قهرمانی خود از مدافعان سلامت تجلیل کرد.

 

به گزارش وبدای سیرجان وی در این رابطه گفت: مدافعان سلامت تلاشگرانی هستند که برای بهبودی بیماران زحمات بسیاری را متحمل شدند و من به‌عنوان کوچکترین عضو جامعه خواستم به‌نوعی از آنها تجلیل کنم و امروز موفق به رسیدن به آرزوی خود شدم.

 

این قهرمان ورزشی گفت: مسابقات یادشده در تهران و با شرکت ۷۵۰ نفر و به در فضای مجازی برگزار شد که من مدال طلا و قهرمانی را کسب کردم امروز هم با حضور در بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) آن ها را تقدیم این عزیزان کردم.

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی رئیس بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) سیرجان هم با تقدیر از این جوان قهرمان گفت: این اقدام ارزشمند قابل تقدیر و ستایش است که ما و مجموعه پرستاری را دلگرم می‌کند و امیدوارم با تلاش بیشتر مدافعان سلامت هرچه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

 

وی افزود: این اقدام یک قهرمان که می‌توانست مدال پرارزشش را نگهداری کند اما به مجموعه پرستاری سیرجان اهداء کرد، خستگی را از مدافعان سلامت گرفت و قدردان این جوان هستیم.

 

 

 

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما