دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در رابطه با شایعه شناسایی نمونه های کرونای انگلیسی در سیرجان گفت: هنوز موردی از ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در شهرستان سیرجان شناسایی نشده است اما این دلیل بر عادی‌انگاری کرونا نیست.

 

به گزارش وبدای سیرجان، سید علی آتشی‌پور با اشاره به صحبت‌های وزیر بهداشت پیرامون گردش ویروس کرونای انگلیسی در کشور، افزود: نمونه‌های آزمایشگاهی تعدادی از مبتلایان کرونا در شهرستان جهت بررسی جهش‌یافتگی ویروس برای بررسی به تهران ارسال شده است که هنوز نتایج آن مشخص نشده و چند روزی طول می کشد.

 

آتشی‌پور با تاکید بر اینکه سیرجان در حال حاضر وضعیت وخیم‌تری از لحاظ شیوع بیماری کرونا دارد، ادامه داد: دلایل افزایش تعداد مبتلایان سرپایی و بستری در شهرستان سیرجان توسط کارشناسان بهداشت و دانشکده علوم پزشکی در حال تحلیل و بررسی است تا انشاالله با تدابیر لازم توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان و همه نهادهای دخیل در حوزه سلامت و ستاد مذکور، وضعیت از کنترل خارج نشود.

 

وی همکاری زنجیروار و بیش از پیش همه مردم، نهادها، ادارات را مسلتزم عبور از این وضعیت دانست و اظهار کرد: چاره ای جز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط همگان و وضع محدودیت برای همه کانون‌های خطر، نداریم.

 

وی ابتلای مجدد رئیس و معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان را تایید کرد و گفت: آقای دکتر محمدی و آقای دکتر موقری‌پور به دلیل درگیری شدید کاری که این روزها در مقابله با کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی داشته‌اند، در آماج خطر بیشتری قرار گرفته و دیروز تست کرونای معاون بهداشتی و امروز تست کرونای ریاست دانشکده بعد از حدود چند ماه مجددا مثبت شده اما حال عمومی ایشان خوشبختانه خوب است و در قرنطینه به سر می برند.

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما