دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سیرجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش کرونای 122 نفر از همشهریان سیرجانی مثبت شده که این تعداد در ۶ ماه گذشته بی‌سابقه است.

 

به گزارش وبدای سیرجان، دکتر محمد موقری پور با ابراز نگرانی از درگیرشدن سیرجان در موج چهارم کرونا، افزود: افزایش صعودی آمار مبتلایان سرپایی کرونا و افزایش مبتلایان بستری در این شهرستان، زنگ خطری را برای سیرجان به صدا در آورده که جلوگیری از تبعات بعدی، همت همگان را می طلبد.

 

وی ادامه داد: همانطور که وزیر محترم بهداشت دیروز گفتند، اسفندماه سختی در پیش خواهیم داشت اگر سخت نگیریم و اگر محکم نایستیم‌ پایه‌های دستاوردهایمان در مقابله با کرونا ‌لرزان می‌شود.

 

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باوجود هشدارها کمتر شده، گفت: با توجه به شلوغی که اخیرا در خیابان‌ها و سطح شهر سیرجان شاهدیم و عادی انگاری‌ها، ممکن است در چند روز آینده اوضاع وخیم‌تر شود. گرچه امیدواریم با افزایش رعایت همگان بتوانیم از این بحران عبور کنیم اما اگر وضع رعایت‌ها به همین صورت باشد، زنگ خطری جدی است.

 

دکتر موقری پور در رابطه با وضعیت دریافت کنندگان واکسن روسی کرونا در سیرجان، اظهار کرد: حال تمامی دریافت کنندگان کرونا در سیرجان خوب است. انشاالله با دریافت محموله‌های بعدی واکسن، تلقیح سایر گروه‌ها نیز به تدریج ادامه یابد.

 

گفتنی است سیرجان تنها شهر استان است که در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و از ابتدای هفته مورد هشدار مسئولین استانی و کارشناس قرار گرفته است.

 

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما