آئین رونمایی از 5 دستگاه آمبولانس جدید مرکز اورژانس115 سیرجان چهارشنبه با حضور مسئولسن شهرستانن در محل مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) برگزار شد.

 

به گزارش وبدا سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خدمات ارزنده ای در طول سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سیرجان انجام شده است که باید قدردان این خدمات ارزنده بود.

شهباز حسن پور افزود: در طول سال آمار بالایی در فوتی های حوادث جاده ای داریم که بسیاری هم در این حوادث دچار معلولیت می شوند. لذا بایستی فرهنگ سازی در نحوه رانندگی شود و در کنار آن با ارائه خدمات راه، جاده ای و اورژانس در کاهش تلفات تلاش کرد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این مراسم گفت: این 5 دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال با پیگیری های نماینده محترم سیرجان در مجلس و از طریق وزارت بهداشت خریداری و تحویل شده است.

دکتر غلامعباس محمدی به سخت کوشی و تلاش مداوم پرسنل اورژانس اشاره کرد و افزود: گرچه هنوز با کمبود آمبولانس برای جایگزینی آمبولانس های فرسوده مواجهیم اما افزوده شدن این آمبولانس ها به ناوگان دانشکده علوم پزشکی سیرجان در کیفیت ارائه خدمات اورژانس115 کمک شایانی می کند.

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان و نبی اله حیدرپور رئیس مرکز اورژانس سیرجان از دیگر سخنرانان این آئین بودند.