معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از افزوده شدن 5 دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان آمبولانسی اورژانس 115 دانشکده علوم پزشکی سیرجان خبر داد.

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی در این رابطه گفت: به دنبال پیگیری های مستمر آقای حسن پور نماینده محترم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته با دستور ویژه وزیر بهداشت 5 دستگاه آمبولانس پیشرفته بنز به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال خریداری و تحویل دانشکده علوم پزشکی سیرجان شد.

 

وی افزود: گرچه با این وجود هنوز در تعداد آمبولانس ها و تعداد پایگاه های شهری در شهرستان کمبود خواهیم داشت اما با افزوده شدن این 5 دستگاه به ناوگان آمبولانسی اورژانس پیش بیمارستانی 115 دانشکده علوم پزشکی سیرجان، مسلما خدمات رسانی اورژانس 115 سریع تر و با افزایش کیفیت به مردم شریف سیرجان ارائه خواهد شد.

 

دکتر جهانشاهی از پیگیری های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و نیز رئیس و کارکنان مرکز اورژانس115 سیرجان قدردانی کرد و ادامه داد: با پیگیری های آقای حسن پور احداث و راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب و عروق با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و نیز راه اندازی بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی از جمله دستگاه شتابدهنده خطی با هزینه ای بالغ بر 300میلیارد ریال در دست پیگیری است که به زودی راه اندارزی خواهد شد؛ همچنین 15 پزشک متخصص جدید در رشته های مختلف پزشکی جذب شده اند.

گفتنی است با افزوده شدن این 5 آمبولانس، مجموع آمبولانس های اورژانس115 سیرجان به 21 دستگاه می رسد که در 3 پایگاه اورژانس شهری و 11 پایگاه اورژانس جاده ای قرار دارند.