دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

اولین جشنواره ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر به همت معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان 13 تا15 شهریور ماه در پارک بانوان برگزار می شود.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: برنامه ترویج زایمان طبیعی با هدف اصلی ارتقای سلامت مادران و نوزادان به عنوان یکی از بسته های طرح تحول سلامت در سطح کشور و به تبع آن در سیرجان به اجرا در آمده است.

 

دکتر غلامرضا جهانشاهی افزود: با هدف فرهنگ سازی عمومی برای ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر و آموزش شهروندان، جشنواره سه روزه ای با همین عنوان 13 لغایت 15 شهریور ماه از ساعت 18 الی 21 ویژه بانوان با همکاری شهرداری سیرجان در محل پارک بانوان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این جشنواره که همراه با برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی می باشد، سعی خواهد شد با همکاری بیمارستان ها و برخی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان، بر اساس دستورالمل های وزارت بهداشت و با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه، به طور رایگان آموزش ها و فرهنگ سازی ارایه گردد.

 

دکتر جهانشاهی اظهار داشت: مشاوره قبل از ازدواج، مراقبت های قبل و حین و بعد از بارداری، اهمیت و فواید تغذیه با شیر مادر، آمادگی برای زایمان، زایمان بدون درد، تغذیه مادران، کاهش عوارض بارداری از جمله مباحثی است که در این جشنواره سه روزه با استفاده از آخرین روش ها آموزش داده می شود.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما