دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان سیرجان با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولین محلی در چهارمین روز از هفته ی دولت به همت دانشکده علوم پزشکی سیرجان و مجمع خیرین سلامت سیرجان برگزار شد.

 

به گزارش وبدای سیرجان، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در این همایش با اشاره به اهمیت و نقش بهداشت و درمان در سلامت جامعه گفت: تمام تلاش ما براین است که برای مردم در حوزه سلامت اتفاقی نیفتد؛ مردم نیز باید در این راستا مطالبه گر باشند.

دکتر حسینعلی شهریاری افزود: شهرستان سیرجان در بحث خیرین سلامت بسیار فعال است و اقدامات خوبی را در این زمینه شاهد هستیم که امید است به همین روال ادامه پیدا کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این همایش گفت: وظیفه مسئولین هدایت و نظام مند کردن حوزه سلامت، ارائه نقشه راه و اعلام نیازهاست. اگر متولیان بهداشت و درمان به حدود 25 درصد از وظایف خود در بخش سلامت عمل کنند بقیه آن سهم مردم و ارگان های دیگر به ویژه خیرین و مشارکت عمومی است که بسیاری از مشکلات حل می شود

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد افزود: بحث اجتماعی کردن سلامت در همین جلسات و همایش ها رونق پیدا می کند و ترغیب خیرین به این کار با این نشست ها محقق می شود.

وی با اشاره به حضور فعال خیرین در بخش سلامت و درمان سیرجان خاطرنشان کرد: در سیرجان نسبت به سایر شهرستان های استان رشد خوبی را در بحث مجمع خیرین سلامت شاهد هستیم و مشارکت و همکاری عمومی را بیش از پیش لازم داریم. از طرفی مسئولین هم باید انتظارات مردم را برآورده کنند و صادقانه و متعهدانه به درخواست های مردم عمل کنند.

 

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سخنرانان این همایش، مردم را ولی نعمتان نظام خواند و گفت: شما مردم گوی سبقت را از مسئولین ربودید. خیرین سلامت در سیرجان نمره خوبی به دست آورده و پویا عمل کرده است و باید دست به دست هم بدهیم و با مشارکت مردم و مسئولین بحث خیرین سلامت را در سیرجان به رونق برسانیم.

 

دکتر منصور مکی آ|بادی فرماندار سیرجان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که با ارایه گزارشی از مشارکت خیرین سیرجان در حوزه های مختلف خصوصا سلامت، مشارکت مردم و خرین و همراهی شان با دولت را مثبت ارزیابی کرد.

در پایان این مراسم از خیرین سلامت شهرستان سیرجان با اهدای لوح یادمان تجلیل شد.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما