نشست خبری رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان این هفته با حضور مدیر داخلی این بیمارستان و خبرنگاران رسانه های محلی برگزار شد.

به گزارش وبدای سیرجان، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان در ابتدای این نشست خبری گفت: برای درمان بیماران هیچ کوتاهی از سوی بیمارستان صورت نمی گیرد و در بعضی موارد مثل بستری شدن، جراحی، پروتزهای مفاصل و... باید حساست بیشتری نشان دهیم تا از عوارض بیماری کاسته و فرد دچار آسیب جدی نشود.

دکتر حسن نصراله پور افزود: پرسنل این بیمارستان با تمام توانشان فعالیت می کنند که البته باید فرهنگسازی بیشتری از سوی مردم، رسانه ها و مسئولین صورت گیرد تا بتوانیم از امکاناتی که داریم به درستی استفاده کنیم. وی ادامه داد: در تلاشیم امکانات بیشتری را فراهم کنیم مثل همراه سرا، جای مناسب برای استراحت پزشکان، ساخت و تجهیز یک طبقه دیگر از بیمارستان، راه اندازی زباله سوز، راه اندازی بخش اعصاب و روان، در بحث شیمی درمانی در پله تشخیص و غربالگری هستیم و سعی می کنیم به مرحله درمان هم برسیم.

زیباسازی محوطه بیمارستان و پارکینگ، توسعه اورژانس، ارائه خدمات رایگان به 31 مورد بیماری مادرزادی در این بیمارستان، راه اندازی بخش آی سیو مخصوص بیماران سکته مغزی و افتتاح بخش فوق تخصصی چشم در کلینیک ویژه سیرجان از دیگر موارد مطروحه در این نشست خبری بود.

دکتر حسن نصراله پور در این نشست از حمایت، همکاری و همدلی مسئولین دانشکده علوم پزشکی سیرجان و پشتیبانی های مسئولین ارشد شهرستان تشکر کرد.