دانشکده در رسانه ها

رحلت امام 1402
روز جهانی بدون دخانیات 1402
ولادت امام رضا(ع) 1402

جشن روز زمین پاک به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته سلامت در چهارمین روز از هفته سلامت برگزار شد.

به گزارش وبدای سیرجان، جشن روز زمین پاک به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته سلامت توسط انجمن علمی دانشجویی مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی سیرجان و شهرداری سیرجان و با همکاری سمن های حوزه محیط زیست این شهرستان برگزار شد.

این مراسم که با پاکسازی نمادین ورودی بخش بلورد از توابع شهرستان سیرجان با حضور معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی، مسئولین و دانشجویان همراه بود، با برگزاری برنامه جشن اختتامیه و برپایی چادر های ارائه خدمات رایگان سلامت و راهنمایی سلامت، پایان یافت.

قائم مقام مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این مراسم گفت:  گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی سیرجان در تیرماه سال جاری اولین دوره از دانشجویان کارشناسی پیوسته بهداشت محیط را فارغ التحصیل می نماید و تاکنون نیز موفق به فارغ التحصیلی ۳ دوره دانشجویان کارشناسی ناپیوسته شده است.

مهندس امیرناصر علی بیگی افزود: فارغ التحصیلان مهندسی بهداشت محیط متخصصانی هستند که زمین پاک که شالوده و اساس سالم زیستن است را به انسانها هدیه می دهند. این افراد در طول مدت تحصیل خود با فراگیری مهارتها و فنون لازم می آموزند با تصفیه آب، تصفیه فاضلاب، کنترل و پیشگیری از آلودگی هوا، بازیافت و دفع صحیح پسماند و دیگر فنون تخصصی این رشته از آلودگیهای کره زمین بکاهند و زمین پاک و سالمتری را تقدیم بشر نمایند.

وی در پایان از همه خواست تا با بازیافت زباله، عدم استفاده از کیسه پلاستیکی و صرفه جویی در مصرف آب را از کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

Back to Top

پیاده سازی و طراحی توسط گروه نرم افزاری دیما